Header 02
: :
Show 600.305 1639x921 comic

MICROALGAS EL MUNDO OCULTO (cómic)

03/sep/2019 Divulgación METMED

As microalgas existen desde hai 1500 millóns de anos. Coa axuda destes pequenos seres podemos salvar o planeta de ameazas coma o cambio climático, a contaminación ou a desnutrición global. Sen embargo, as microalgas teñen os seus propios problemas, e ao longo deste cómic poderás coñecer os de Spirulina, Nanno, Wasto e Tom, e seguilos nas súas aventuras e descubrimentos.

A Universidade da Coruña coedita con Enhance Microalgae esta banda deseñada de divulgación científica para rapaces e rapazas novos. Hai versión en castelán, en galego e tamén en inglés.Colección: Ciencia aberta n.º 4

• Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións
  • ISBN castellano: 978-84-9749-694-0
  • 2019; 56pp; 17x24cm
  • 8 euros

Defensa Tesis Doctoral realizada por D. Israel Carreira Barral el 30/11/2015 a las 10:30 h en el Salón de Actos de la Facultad de Ciencias

05/nov/2015 Tesis METMED

El 30 de noviembre de 2015 a las 10:30 h en el Salón de Actos de la Facultad de Ciencias tendrá lugar la defensa de la Tesis Doctoral titulada “Novel Heteroditopic Receptors Containing Urea Moieties with Potential Application in Selective Recognition of Anions and Phosphorylated Metabolites” realizada por D. Israel Carreira Barral y dirigida por los Dres. David Esteban Gómez y Andrés de Blas Varela.

Opta a Mención Internacional y el tribunal encargado de juzgarla está formado por: Prof. Dr. D. Enrique García-España Monsonís (Universidad de Valencia); Prof. Dr. D. Peter A. Tasker (University of Edinburgh – UK) y Profa. Dra. Dña. M.ª Teresa Rodríguez Blas  (Universidade da Coruña).